Julpynt- Hagarnas hantverk

Nu börjar julpyntet dyka upp lite varstans här både nätet och butiker. Jag måste bara tipsa er om så vackra ting som är månblåsta i glas och handmålade. Jag brukar alltid ta en tittut i detta stånd på Lisebergs julmarknad och bara tänka åh vad fina. Men har aldrig köpt något men kanske får bli något i år.

Tomteansikte stort 15cm - 7562

Julgranskula 15cm blå - 803

Snögubbe  - 564

Visst är dom bara så fina 🙂 jag gillar dom i alla fall stenhårt. Så kolla nu in Hagarnas hantverk.

5 Comments »

  1. Dem har underbart fina julkulor…

  2. 2

    Åhh vad jag skulle vilja ha en sån tomtegubbe

  3. 3
    Assa Says:

    Mange fine julekuler de har ♥♥♥

  4. De är väldigt vackra!

  5. 5

    Åh, en sådan julgranskula skulle jag vilja ha! 😀 Mycket fin!

    Jag hoppas på att det blir Liseberg för min del i år också. Det ger en rediga julkänslor om något! 😀


RSS Feed for this entry

Kommentera

